CONSULTANȚĂ

Construim o experiență unică pentru clienții dumneavoastră

Serviciile noastre de consultanță pentru îmbunătățirea proceselor se bazează pe nevoile și experiențele clienților, pe nevoile businessului și pe principiile și instrumentele metodologiilor Lean & Six Sigma. Astfel, procesul de consultanță este format din 3 etape.

consultanta
sigla
Etape Consultanță
DIAGNOZĂ
nr
  • ↑ Evaluăm experiențele clienților
  • ↑ Identificăm nevoile (VOC – vocea clientului & VOB – vocea businessului)
  • ↑ Identificăm oportunitățile de îmbunătățire
INTERVENȚIE
nr
  • ↑ Descriem procesele – Facilităm workshop-uri pentru descrierea și înțelegerea proceselor utilizând principiile și instrumentele Lean Six Sigma
  • ↑ Analizăm procesele
  • ↑ Identificăm soluțiile și (opțional) acordăm sprijin pentru implementarea acestora
REZULTATE
nr
  • ↑ Creșterea satisfacției clienților
  • ↑ Creșterea productivității
  • ↓ Reducerea timpului de realizare a produsului/ serviciului (reducerea sau eliminarea pierderilor)
  • ↓ Reducerea erorilor și a variației
  • ↓ Reducerea costurilor
icon
Cursuri
Explorează

Cursurile noastre furnizează cunoștințe în metodologiile Lean și Six Sigma pentru îmbunătățirea proceselor de business, de la nivelul de bază până la nivelul avansat.

icon
Consultanță
Explorează

Serviciile noastre de consultanță pentru îmbunătățirea proceselor se bazează pe nevoile și pe experiențele clienților și sunt adaptate în funcție de nevoile businessului și de principiile și instrumentele metodologiilor Lean și Six Sigma.

icon
Assessment
Explorează

Evaluăm nivelul de maturitate al organizației, în ceea ce privește îmbunătățirea continuă, și identificăm metodologia de îmbunătățire care se potrivește cel mai bine cu acel nivel.

icon
Coaching
Explorează

Sesiunile de coaching pentru proiectele de îmbunătățire au devenit parte integrantă a implementării programelor de Lean, Six Sigma, Kaizen etc. și un factor critic pentru succesul acestora.