team
Laura MARIN
TRAINER, OPERATIONAL EXCELLENCE LEADER
Laura Marin a devenit consultant asociat Ascendis în anul 2011. Ea coordonează proiecte ample de transformare a activității companiilor prin îmbunătățirea proceselor, începând de la proiectarea programelor împreună cu clienții și continuând cu implementarea acestora și acordarea sprijinului pentru dezvoltarea competențelor membrilor echipelor pentru companii din domeniul energetic, bancar, medical, industrial, administraţiei publice etc.

Are o experiență de peste 15 ani în mediul organizațional, în sfera îmbunătățirii proceselor și a resurselor umane. A fost implicată în proiecte de optimizare și reorganizare a proceselor, implementare de sisteme, implementare de strategii și politici de Resurse Umane în domeniul dezvoltării şi trainingului, precum şi în domeniul managementului performanţei.

Laura consideră că acțiunile de fiecare zi ne definesc și viața și este un proces continuu de învățare și experimentare: “Excelența, deci, nu este un act, ci un obicei.” Lucrând împreună cu clienții, cu răbdare și empatie, ea îi ajută să descopere sensul muncii și modalitățile de a face lucrurile mai bine, cu mai puțin efort și mai puține resurse.

După ce a studiat ingineria și a intrat în lumea îmbunătățirii continue, prin intermediul metodologiei Lean Six Sigma, a înțeles că oamenii reprezintă cea mai importantă resursă a unei organizații și a decis să își dezvolte competențele în domeniul resurselor umane și al psihologiei.
Laura a absolvit Institutul Politehnic din București, Facultatea de Chimie Industrială, este licențiată în psihologie în cadrul Universității Titu Maiorescu din București și certificată în Resurse Umane – CIPD. Are o formare în Consiliere Psihologică, în Terapii Scurte Colaborative Orientate pe Resurse și Soluții (ARTS&CORS). Este Trainer Acreditat Asociat IASSC (International Association for Six Sigma Certification).
team
Florin LEBĂDĂ
TRAINER
Florin Lebădă s-a alăturat echipei de consultanți Ascendis în 2021 cu o experiență de 20 ani în domeniul calității, 6 din aceștia ca și consultant. În acest timp, Florin a asigurat și coordonat toate funcțiile specifice Managementului Calității și nu numai: interfață clienți și furnizori, proiectare și îmbunătățire continuă a proceselor de fabricație și de management, controlul și asigurarea calității, proiectare și îmbunătățire sisteme de management organizaționale.

Activând preponderent în domeniul producției industriale, a acumulat experiență în cadrul organizațiilor naționale și multinaționale, culminând cu industria producătoare de mașini, în cadrul corporațiilor furnizoare direct către OEM și de produse cu cerințe specifice pentru siguranța ocupantului.

Cu motto-ul “Există manifestându-te, nu te manifesta existând”, Florin crede cu tărie că energia umană eficient capacitată, curiozitatea întreținută si dorința de “a face mai bine”, provocând continuu și etic starea de fapt, inspiră individualitatea și creează sinergie în cadrul echipelor, conducând astfel la manifestarea Leadership-ului Organizațional prin rezultate reale și performanță managerială sustenabilă.
team
Elena MUNTEANU
PCC, ASCENDIS ASSESSMENT LEADER
Elena Munteanu s-a alăturat echipei Ascendis în 2007, în calitate de consultant în cadrul diviziei de consultanță pentru centre de evaluare și dezvoltare. Începând cu anul 2013, este coordonatorul liniei de business Ascendis Assessment Business, poziție care îi permite să coordoneze, să dezvolte și să implementeze centre de evaluare și dezvoltare, să faciliteze sesiuni de coaching și consiliere în carieră, programe de dezvoltare a abilităților comportamentale, precum și training și consultanță în domeniul resurselor umane. Ea este expert cheie și formator pentru metodologia Harrison Assessments Talent Management.

În calitate de Senior Professional in Human Resources (certificare acordată de Society for Human Resources Management - SHRM, SUA), Elena combină expertiza în domeniul afacerilor și al resurselor umane, dobândită în cei peste 18 ani de experiență în selecția și dezvoltarea oamenilor, cu expertiză psihologică și de coaching, dobândită în studii avansate de psihoterapie și psihodiagnoză, terapie prin teatru, programare neuro-lingvistică etc.

În calitate de coach profesionist certificat ICF, Elena este pasionată de facilitarea conștientizării prin discuții provocatoare și instrumente de ultimă generație care să îi sprijine pe clienți să vadă clar și să facă cele mai bune alegeri pentru a-și atinge obiectivele. Interesul ei pentru "designul instrucțional" a făcut loc studiilor sale 4MAT Advanced Instructional Design. Entuziasmată și inovatoare, dedicată împlinirii potențialului de dezvoltare al oamenilor, Elena se implică întotdeauna cu toate resursele în proiectele sale.
team
Andreea POPA
TRAINER & COACH
Psiholog și consultant Ascendis din 2008, Andreea Popa este specializată în domeniul coaching-ului, al comunicării, relaționării eficace, leadership-ului, dezvoltării echipelor și dezvoltării brandului personal.

Are o experiență de peste 15 ani în marketing și management, construind de-a lungul timpului imagine și strategie pentru foarte multe mărci de pe piața românească.

Andreea împletește psihologia cu business-ul, construind în Ascendis cursuri de inter- și intra-relaționare eficace, pornind de la realitatea din interiorul companiilor și aducând idei, principii din zona psihologiei aplicate.
În prezent, ea pregătește și susține cursuri de management, leadership, eficacitate personală, comunicare eficace, persuasiune și asertivitate, managementul conflictului și mediere, managementul stresului, managementul timpului și setarea priorităților, gestionarea schimbărilor, autodezvoltare și branding personal.

În ceea ce privește activitatea de coaching, Andreea lucrează cu echipe și persoane din toate industriile, cu poziții ierarhice variate: ”C-level”, middle management, ”individual contributors”.

Andreea lucrează, de asemenea, cu echipa de psihologi a diviziei Ascendis Assessment în organizarea și desfasurarea centrelor de evaluare pentru angajați.
team
Claudiu GOLOGAN
DIRECTOR DE VÂNZĂRI
Claudiu Gologan este alături de echipa Acendis din anul 2005. Începând din anul 2011, Claudiu a preluat funcția de Director de Vânzări. Și-a început cariera în urmă cu mai mult de 20 de ani, timp în care a ocupat diverse poziții și a participat activ la dezvoltarea și expansiunea teritorială a companiilor pentru care a lucrat.

Pe parcursul anilor petrecuți în Ascendis, Claudiu a fost implicat în contractarea unor proiecte complexe de diagnoză și schimbare a culturii organizaționale, dezvoltarea echipelor de management și antrenarea echipelor de vânzări, îmbunătățirea proceselor organizaționale, precum și în implementarea a numeroase proiecte finanțate din fonduri europene. Claudiu este de părere că, atunci când construiești o relație bazată pe încredere, vei întâlni multe oportunități, idei și resurse pe care le poți pierde din vedere dacă singurul obiectiv este câștigul.

Claudiu este absolvent de Relații Internaționale.
team
Nelida BĂRĂGAN
BUSINESS DEVELOPER
Nelida Bărăgan este Business Developer Ascendis din anul 2011. Și-a început cariera în vânzări în 2004, acumulând experiență în două dintre cele mai dinamice ramuri ale economiei românești: pharma și telecom. A realizat astfel că ascultarea activă, libertatea în gândire, dorința de a înțelege viziunea fiecărui client în parte, definesc cea mai bună modalitate de abordare a procesului vânzării. Nelida consideră că diversitatea punctelor de vedere prezentate și analizate este esențială într-o discuție. De cele mai multe ori, o astfel de abordare deschisă generează soluții și oportunități noi atât pentru client, cât și pentru consultant.

Din poziția de Business Developer, Nelida urmărește identificarea oportunităților noi de afaceri – fie că e vorba de clienți, parteneri sau produse și servicii noi – pentru a răspunde mai bine nevoilor existente și viitoare.

Nelida este licențiată a Academiei de Studii Economice București și deține un master în managementul firmei.
team
Adrian MOLDOVEANU
TRAINER, COORDONATOR REGIONAL TIMIȘOARA
Adrian Moldoveanu este consultant Ascendis din anul 2007 și coordonatorul biroului regional din Timișoara. Adrian are 20 de ani de experiență în management și vânzări. A fost responsabil de expansiunea teritorială, a dezvoltat și coordonat birouri regionale și a coordonat canale de distribuție, echipe de vânzări directe și indirecte, lucrând pentru companii multinaționale și locale. Are, de asemenea, experiența a 3 start-up-uri. Pe parcursul anilor de consultanță în resurse umane, a fost implicat în proiecte de definire și modelare a sistemelor de management al performanței, de antrenare a forțelor de vânzări, de evaluare și dezvoltare a personalului. A lucrat și lucrează cu companii din automotive, IT&C, banking, retail, pharma.

Adrian consideră că lipsa de resurse stimulează creativitatea și este gata oricând să dezbată acest subiect. Este un optimist incorigibil, orientat către rezultate, folosindu-se de inovație și practică în tot ceea ce face.

A absolvit Universitatea Politehnică Timișoara în anul 1997.
team
Ciprian OUATU
TRAINER, COORDONATOR REGIONAL IAȘI
Ciprian Ouatu este Consultant Asociat Ascendis din iunie 2011, alăturându-se liderului pieței de training și dezvoltare organizațională, din dorința de a se dezvolta continuu alături de clienții și colegii săi. Ciprian s-a format în piața farmaceutică, o industrie înalt concurențială și permanent supusă schimbării, care l-a învățat că, pentru a reuși, trebuie permanent să acumulezi noi competențe și să fii proactiv. Ciprian și-a început cariera în vânzări, ocupând poziții de reprezentant medical, area sales manager și director de filială. A coordonat echipe de vânzări și a fost implicat în multiple proiecte de training, recrutare, evaluare de personal, coaching, marketing. De asemenea, a coordonat proiecte de outsourcing în vânzări.

Este specializat în facilitarea de programe de comunicare, vânzare și management și face acest lucru cu responsabilitate, implicare și umor. Consideră că un lucru important în acest moment este dezvoltarea competențelor de leadership ale echipelor de middle-management din companiile din România.

Își dorește să învețe tot timpul lucruri noi și este pasionat de educație, lectură, fotografie și muzică.
Ciprian a absolvit Facultatea de Medicină Generală din Iași, urmând ulterior cursurile Școlii Economice Postuniversitare ELITEC.
team
Vlad FRANC
ACCOUNT MANAGER
Vlad Franc este Account Manager pentru Ascendis în Cluj Napoca din 2017, după 7 ani de experiență în vânzări și resurse umane. S-a alăturat echipei Ascendis pentru a dezvolta portofoliul de clienți.

O reușită personală importantă a fost pentru el rolul de Business Developer într-o companie de IT unde a pus bazele unui start-up, prin concept, strategie și planurile de marketing. Absolvent a două facultăți: Facultatea de Comuniare și PR și Administrație Publică și a unui masterat în Psihologie și Sănătate Organizațională, Vlad studiază în prezent încă un masterat în zona IT și a serviciilor publice.

Vlad este de părere că, curajul este un predictor pentru reușită. Are o preocupare aparte pentru oameni și zona de relaționare, care se construiește pe încredere și doar pe încredere.
team
Dan STANCU
TRAINER
Dan Stancu este consultant Ascendis de la începutul anului 2011.
Cei 13 ani de experiență în companii din domeniul FMCG și financiar bancar l-au ajutat să conștientizeze că eficiența managerilor dintr-o organizație depinde, în mare măsură, de gradul de dezvoltare profesională a echipelor pe care le conduc. Ca urmare a acestui fapt, Dan consideră că adoptarea de către companiile din România a unei strategii de afaceri, bazată pe calitatea resurselor umane, asigură avantaje competitive pe termen mediu și lung.

Pe parcursul anilor de consultanță, Dan a fost implicat în proiecte de diagnoză și schimbare a culturii organizaționale, definire și modelare a sistemelor de management al performanței și antrenare a forțelor de vânzări. A lucrat cu companii din sistemul financiar, automotive, IT&C, producție industrială, retail, industria farmaceutică și FMCG.

Este economist. A absolvit Facultatea de Științe Economice și un program EMBA organizat de ASEBUSS București în cooperare cu Kennesaw State University, Atlanta, Georgia.
team
Florin AVRAM
TRAINER
Florin s-a alăturat echipei Ascendis la începutul anului 2016. Are experiență de peste 20 de ani - a condus cu succes echipe mari în companii multinaționale din FMCG, Pharma și IT, este specializat în dezvoltarea și implementarea strategiilor de leadership, vânzări în retail, marketing și trade marketing, a strategiilor de afaceri globale, abordarea eficientă a consumatorilor, definirea proceselor de business și resurse umane, implementarea proceselor de management a talentelor cu accent pe dezvoltarea de noi programe de leadership, managementul schimbării, microlearning digital, managementul proiectelor / CRM și nu numai.

Combinația de abilități și competențe dobândite de-a lungul timpului îl recomandă ca un foarte bun integrator al diverselor arii de business. Pasionat de înțelegerea profundă a modului în care oamenii învață prin experiențele la care sunt expuși, combinat cu o viziune largă asupra viitorului dezvoltării organizațiilor și angajaților a avut și are în continuare un aport important în dezvoltarea platformei de microlearning digital “Code of Talent”, un instrument ce va duce dezvoltarea personală și profesională la un nou nivel. Crede cu ardoare că poate să facă din această lume, prin implicare și pasiune, un loc mai bun în care să muncim și să trăim, un loc în care educația, creativitatea și adoptarea inovației sunt principalul motor în pregătirea oamenilor pentru viitor, un viitor din ce în ce mai complex și provocator în care tehnologia este din ce în ce mai prezentă ca parte integrantă a vieții noastre.
team
Ioana BRAN
TRAINER, COORDONATOR REGIONAL BRAȘOV
Ioana Bran este consultant Ascendis din 2013, după 9 ani de experiență în antreprenoriat și vânzări directe, atât în domeniul asigurărilor de viață, cât și în domeniul financiar-bancar. Ca formator în domeniul bancar, activitatea sa a presupus susținerea zilnică a cursurilor de vânzări și negociere, leadership, coaching, comunicare business și comunicare non-verbală, strategii de business, performanță, motivare, dezvoltare personală și profesională.
De asemenea, a conceput, în calitate de Marketing Manager, strategiile și planurile de marketing ale mai multor companii din domenii precum publicitate, comerț, construcții și industria lemnului.

Absolventă a două facultăți - Facultatea de Litere și Facultatea de Management și Administrarea Afacerilor și a unui masterat într-un program MBA, Ioana studiază în prezent Psihologia.

În calitate de trainer al Școlii Române de Afaceri, Ioana Bran a susținut cursuri de management și administrarea afacerilor, marketing, managementul resurselor umane, leadership, comunicare, performanță și negociere în vânzări, management financiar, dezvoltare personală și profesională.
team
Ramona BUD
BUSINESS DEVELOPER
Cu o experiență de 10 ani în vânzări, Ramona Bud este Business Developer Ascendis din anul 2013. În toți acești ani a realizat că atenția la nevoile clienților, ascultarea activă și gândirea laterală duc la parteneriate solide și de lungă durată.

Este convinsă că oamenii atrag oameni, dar mai presus de acest lucru este încrederea pe care o inspiri și o oferi. Ramona identifică oportunități noi de business și stabilește relații de dezvoltare cu noi parteneri/clienți. Cu un optimism molipsitor, este motivată de nou și consideră că detaliile sunt cu adevărat importante și pot să facă mereu diferența.

Este masterandă a Universității de Vest din Timișoara, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine.
team
Nicoleta SILI
DIRECTOR REGIONAL ASCENDIS MOLDOVA
Nicoleta este Director Regional Ascendis Moldova din 2018. În rolul său de Director Regional, Nicoleta își concentrează eforturile pe identificarea unor perspective proaspete de expansiune în cadrul organizației noastre.

Pasiunea Nicoletei pentru dezvoltarea organizațională a fost un motor puternic în consolidarea poziției Ascendis pe piața din Moldova.

Cu o înțelegere profundă a dinamicii organizaționale și a nevoilor pieței locale, Nicoleta aduce o perspectivă strategică și inovatoare în cadrul proiectelor pe care le coordonează. Fascinată de procesele de dezvoltare a afacerilor și de implementarea practicilor eficiente, Nicoleta își canalizează pasiunea sa în direcția identificării noilor oportunități, fie prin identificarea potențialilor clienți, stabilirea parteneriatelor strategice sau explorarea noilor produse și servicii.
team
Dorel GRIGORE
TRAINER
Dorel Grigore este Consultant Ascendis din 2006. Experiența de peste 10 ani în corporații multinaționale din domeniul IT&C și cea de peste 8 ani de antreprenoriat, adaugă autenticitate conținutului seminariilor și atelierelor de lucru pe care le susține. Pe lângă temele clasice de finanțe, marketing și management, Grig abordează o nouă dimensiune a tehnicilor de învățare moderne, dezvoltând pentru Ascendis, în ultimii ani, platformele de e-Learning și comerț electronic.

După ce a absolvit Academia de Studii Economice din București, și-a continuat studiile postuniversitare cu studii de specialitate în marketing și management în Ungaria, Elveția, Franța, Marea Britanie, Spania, Belgia, Italia și Statele Unite. Ca absolvent al International Association for Six Sigma Certification și al acreditărilor Celemi, a susținut cursuri și simulări de afaceri pentru mai bine de 60 de companii din domenii, precum finanțe, producție, retail, logistică, energie, IT&C, farma, distribuție, construcții.

În prezent, antreprenor și consultant, Grig pune mare preț pe bunul simț al oamenilor și pe ingredientele care nu trebuie să lipsească din nicio afacere: pasiune și umor.